17.4.10

Yeni Bir Sayfadan Sana Bakmak

Blog kültürüyle beni tanıştıran omer26, ilk daveti yaptığında gerçekten heyecanlanmıştım bundan 2 yıl önce... Çoğu acemice, bir çok amatör yazı yazmıştım. Zamanla, tüm spor bloglarını incelemeye, takip etmeye başladım ve değişik konseptlerle karşılaştım, insanlarla tanıştım. Yine omer26 'nın referansı sayesinde ntvspor'da yayınlanan Yenilsen de Yensen de programına bir kaç defa Eskişehirspor formamla katılma fırsatı buldum.

Ancak, tebdil-i mekanda ferahlık vardır, artık esesim ailesinden çok uzaklaşmadan kendi çizgimde yürüyebileceğim bu sayfayı kurma kararı aldım. Site adından da anlaşılacağı üzere yine Eskişehirspor ağırlıklı olacak, ancak alışılagelmişin dışında olarak, diğer futbol takımları ve amatör spor branşlarını da incelemeye gayret ederek..

1 yorum: