7.1.11

Çok Güzel Hareketler Bunlar

Herkes dilinde bir Barcelona türküsü tutturmuş, coşuyor forumlarda, sözlüklerde, twitter'da... Neymiş efendim, altyapı oyuncularından A takıma kadar tüm Barçalılar aynı tesislerde idman yapıp, aynı hamamda yıkanıyormuş(?) Bu da Barcelona'nın dünyanın zirvesinde sabitlenmesinde büyük etkenmiş,vs...

Yukarıda yazanların tamamına katılmakla beraber hayranlığımı da fırsat buldukça dile getiriyorum. Hatta üç gün önce, tesislerde gözüme çarpan bir detayı yazarken değinmiştim aynı konuya. Bu ve bunun gibi hareketlerin dünyanın neresinde olursa olsun sağlıklı sonuçlar vereceğine inananlardanım. Ancak, ülke olarak imrenmekten öteye geçmiyor oluşumuz üzüyor içten içe gerçek sporseverleri.





İşte tam da bu konuda beni şaşırtan bir isim: Eskişehirspor Teknik Direktörü Bülent Uygun. Kendisini oldum olası sevmedim, sevemedim. Özellikle, klişe olduğu üzere Sivasspor'un başında şampiyonluğa yürürken işindeki başarısıyla ters orantılı demeçlerinden tiksindim. İçinde bir başkaldırı var İstanbul takımlarına karşı, ama bunu yansıtma şekli gerçekten çirkin. Gel gelelim sezarın hakkı sezara. Bu adam, yıllardır kimsenin görmek istemediği gerçeğe parmak bastı sezonun devre arasında.


A takımın kamp yapmak için gittiği Side'ye A2, U18, U17, U16, U15 ve U14 takımlarının da gitmesi için masrafların yarısını kendi cebinden ödedi. Böylece, altyapı oyuncuları hem erken yaşta profesyonel kamp havasını soluyacak, hem de kulüp tarafından kendilerine değer verildiğini hissedecekler.





Son zamanlarda altyapı adına gerçekten güzel gelişmeler oluyor. Henüz ütopik gibi gelse de, doğru bir yönetim sistemiyle, takımın kadro itibariyle en azından yarı yarıya altyapıdan gelen oyuncularla başarıya yürümesi hiç de imkansız değil.



4 yorum:

  1. Eline sağlık güzel kardeşim.
    Nefret ediyorum , sevmiyorum ama birşeyleri kurcalıyor bi taraftanda.
    Ama sevemiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bir teknik direktörü sevmeye gerek yok aslında.sevipte çok afedersiniz ama karı-koca olacak değiliz ya.. o yüzden duygusal bir bağ kurmaya gerek yok bülent uygunla,görevini yapsın fazlasını değil bu bize yeter.

    YanıtlaSil
  3. öyle düşünme scar, Arsen Wenger Arsenal'de nasıl seviliyorsa, Brian Clough yıllar yıllar önce Nottingham Forest için ne anlam ifade ediyorsa, en güzeli de Gegiç bizim nasıl ki tarihimiz içinde en kıymetlimizse, gelecek nesile de bir rol model hocaya ihtiyaç var aslında. Ama bu hocanın Bülent Uygun olacağına şahsen inanmıyorum. Ha, illa "ben sizin yıllarca başınızda durup kendimi sevdireceğim" gibi bir iddiası varsa da, şehirdeki tüm fırınlardan ekmek yemeden gelmesin karışımıza..

    YanıtlaSil
  4. haklısın özgür bülent uygun u çamlıca mahallesi fırınlarına da bekleriz :)

    YanıtlaSil