11.1.11

Kahramanmaraş'tan Bremen'e

Yorucu geçen bir günün ardından soluğu evde alıp, pijamalarımı giyip, kahvemi de koyduktan sonra bilgisayarın karşısındaki yerimi aldım. Facebook'ta hemen hemen bütün Es-Esli arkadaşlarım Werder Bremen'i 3-1 yendiğimizle alakalı iletiler yazmıştı. Çok şaşırdım, bilgiyi teyit etmek için eskisehirspor.com'a girdim, orada da öyle yazıyordu. Günün bütün yorgunluğu, bütün mutsuzluğu akıp gitmişti. Daha sonra düşündüm, acaba Werder Bremen kadrosu nasıldı diye? Şöyle bir kadro söz konusuydu:
1 Wiese 41 Schmidt 15 Prödl 29 Mertesacker 8 Fritz 44 Bargfrede 22 Frings 10 Marin 14 Hunt 7 Arnautovic 24 Pizarro.. Yani orijinal ilk 11'leriydi. Şaşkınlığım katlanmıştı. Almanya'nın en önemli takımlarından, her sene Şampiyonlar Ligi'nde önemli sonuçlara imza atan Werder Bremen'i üstün bir oyunla ve 3-1 yenmiştik. Evet, hazırlık maçıydı, ama ne olursa olsun yenmiştik.

Aklıma çok değil, 5 sene önce sıcak bir bahar günü oynadığımız Kahramanmaraşspor maçı geldi. Muhtemelen pazar günüydü. 3-1 yenmiştik. Mustafa Sevgi, Mehmet Eren ve Mehmet Akif atmıştı gollerimizi. Kendi kendime "Nereden nereye?" diye sordum.

Dediğim gibi hazırlık maçıydı, ama belki de Avrupa'ya bir mesaj gönderdik. Umarım Schalke 04 maçında bu sinyali daha da kuvvetlendirir ve ikinci devreye başlamadan önce bir heyecan daha yaşarız.

2 yorum:

  1. 2. Lig A Kategorisi'ne henüz yeni çıktığımız 2006 Eylül'ünde; şimdilerde Bandırmaspor'a transfer olan İshak Topçu ve arkadaşlarına 13 Bin kişinin karton kaldırdığı gün geldi benim de aklıma, serbest çağrışımla.. :)

    YanıtlaSil
  2. benim de aklıma 2 beste gelir geçmişe gittiğimde.1.si "uzat şanlı elini kupalara esesim.." 2.si "ne zaman gelecek o büyük gece.."

    YanıtlaSil